Friday 21 December 2012

Началото...


Това е първата ми публикация в този блог и се чудя с какво да започна... :о) Дълги години се ограничавах в използването на разнообразните средства за грим и разкрасяване заради проблемната ми кожа на лицето (затова подробно ще пиша в някой от следващите ми постинги), но от няколко месеца твърдо реших да започна да експериментирам - по-добре късно, отколкото никога ;о)

И понеже лицето е нашата визитка пред света, и предвид деликатната ми кожа, реших, че ще експирементирам с качествена козметика. Поразрових се из Интернет, попрочетох доста постинги из българските бюти блогове и стигнах до извода, че за начало на моите плахи опити за грим ще се нуждая от хубав фон дьо тен, пудра и руж от висок клас козметика.

Никога досега не бях ползвала фон дьо тен, затова бях повече от убедена, че сама няма да се справя нито с избора на подходящия за мен цвят, нито с вида на ФДТ, затова имах нужда от консултант.

За град като Пловдив избора на козметичен магазин с кадърни консултанти и качествена козметика не са много - Бюти Зона в МОЛ Пловдив, магазин Леро на Главната и магазинът на ИНГЛОТ до Централна поща. В Мол-а винаги е като на магистрала, в Леро те гледат леко с подозрение, затова се запътих към ИНГЛОТ. И не съжалявам!

С леко притеснение прекрачих магазина на ИНГЛОТ, но веднага бях посрещната с усмивка от една от консултантките. Любезно и без натрапване предложи помощтта си и след като и споделих за проблемната си кожа (от смесен тип, с изразено омазняване в Т-зоната, плюс безпричинно зачервяване и от най-малката емоция или температурни промени студено/топло) дамата ми предложи да изпробваме 2 от цветовете на по-лекия ФДТ от серията за деликатна кожа YSM (Young Skin Makeup) Cream Foundation

С голяма доза притеснение позволих на консултантката да пробваме ФДТ-ите на част от лицето ми, като единият с номер 41 се сля напълно с цвета на кожата ми. Но предвид факта, че правехме пробите на изкуствена (бяла) светлина не бях на 100% убедена, че съм попаднала на точния цвят, затова помолих, ако разполагат с мостри, да ми дадат. Самостоятелни мострички на ФДТ-ите нямаха, но от мострената тубичка ми изсипаха в малка кутийка количество, което в последствие се оказа, че ми стигна за цели две пълни гримирания на лицето.

И въпреки, че с това си посещение в ИНГЛОТ не закупих нито един продукт, момичетата бяха много любезни и отзивчиви и освен пробичките на ФДТ ми дадоха още и две мостри с базата за грим на лице. След напускането на магазина бях твърдо убедена, че ако изборът на цвят е сполучлив и не получа някаква алергична реакция от продукта, то не само ФДТ-а, но и пудрата и ружът ще бъдат с марката INGLOT! Само оставаше да пробвам мострите на дневна светлина!

Но за това в следващия ми постинг ;о) Като за начало на блога ми - това бяха първите ми плахи срещи с качествената козметика на българския пазар!

2 comments:

  1. Наистина е трудно да намериш качествен магазин в Пловдив, където и обслужването да е на ниво. Не бях го чувала този магазин... хм, а редовно си минавам покрай пощата. Ще взема да го издиря аз него. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ИНГЛОТ вече не са до Пощата - преместиха се в Халите. Ако влизаш през централния вход на Халите, магазина се намира на първия етаж в дъното вдясно. А ако влизаш от страничния вход откъм сладкарница Бътерфлай, ИНГЛОТ е точно вдясно от входа, няма как да го пропуснеш! :)

      Delete