Thursday 10 January 2013

Фон дьо тен и пудра от ИНГЛОТ


Ето ме и мен с първите ми придобивки от ИНГЛОТ! 

Както вече ви разказах в предишен мой постинг след посещение в магазин ИНГЛОТ се сдобих с мостра на фон дьо тен от серията за деликатна кожа YSM (Young Skin Makeup) Cream Foundation с номер 41. С нетърпение исках да пробвам продукта, но това се случи едва седмица по-късно. 

С новата ми четка за ФДТ от Екотуулс и мостричката застанах смело пред огледалото и само след няколко минути вече бях успяла (учудващо и за самата мен, тъй като за първи път работех с четка) безпроблемно да положа фон дьо тена на цялото лице. След обстоен оглед на дневна светлина се оказа, че продуктът се слива идеално с цвета на лицето ми. Сега оставаше само да посетя ИНГЛОТ и да се сдобия с пълния размер на YSM Cream Foundation No 41 (30 ml.).



При второто ми посещение на магазина много се надявах да попадна на същата консултантка и за мой късмет точно тя беше на работа. Смело се насочих към ъгъла с фон дьо тени и поисках моя цвят. Но гримът няма да е пълен, ако не бъде добавена подходяща пудра и руж, затова отново се допитах до консултантката. Предложи ми 3 вида пудра съответстваща като цвят на вече избрания от мен ФДТ като в крайна сметка се спрях на компактната матираща от серията YSM Pressed Powder. 

След това се насочихме към мострите с ружове и от предложените няколко варианта си избрах един, който ми се стори най-подходящ за цвета на лицето ми. И точно когато си мислех, че вече съм готова с избора на руж се оказа, че точно моят липсва. Тогава консултантката напълно ме спечели като даде бързо и много изгодно решение на проблема. Вместо да си купя отделни артикули ми предложи да ги съчетая в една палитра чрез системата им Freedom system - magnetic palettes.


Freedom system - magnetic palettes са магнитни палитри за сенки, червило, руж и пудра. Представляват много удобни палети с гнезда за всеки отделен артикул, които се затварят с прозрачен капак чрез плъзгане и система от малки магнитчета. По-интересното в случая е, че всеки сам може да определи с кои цветове да запълни дадена палитра и по този начин човек да се сдобие с уникална комбинация от арикули. Отделно самите палитри се предлагат в голямо разнообразие - има палитри за сенки (2, 3, 4, 5, 10, 20 и 40 бр.), палитри за червила (2, 5 и 10 бр.), палитри за пудра (2 бр.) и руж (4 бр.), а също и смесени палитри: руж + 3 бр. сенки или пък пудра + руж + 2 бр. сенки.


Именно последния вид палитра ми бе предложена и на мен - да комбинирам в едно пудрата, ружа и 2 броя сенки. Тази палитра (празна) струва 20 лв., а рефилите (пълнителчетата) пудра и руж общо ми излязоха 24 лв. Не е нужно веднага да запълните цялата палитра и затова оставих покупката на сенките за някое следващо посещение на ИНГЛОТ. Освен, че чрез тази палитра нужните продукти за грима на лицето са по-компактни и лесни за носене в дамска чанта, се оказа, че ще имам по-голямо количество на по-ниска цена отколкото, ако бях закупила двата артикула в самостоятелни опаковки.

Новата си палитричка запълних с компактна пудра Inglot Freedom System Pressed Powder No 11 (13 g.) и руж Inglot Freedom System Blush No 28 (6 g.). 



Толкова бях нетърпелива да пробвам новите си придобивки, че не се сетих изобщо първо да снимам непокътнатите продукти и едва после да ги използвам ;о))).



Ето и малко суочове на ружа (вляво) и пудрата (вдясно):




А тук вече съм добавила и ФДТ (вляво), ружа (в средата) и пудрата (вдясно, едва забележима на снимките):



Отново обслужването в магазина на ИНГЛОТ беше перфектно и с удоволствие ще да ги посетя в най-скоро време - все пак имам две "дупки" в палитрата, които трябва да се попълнят ;о)))

2 comments:

  1. А каква е цената на този Фон дьо тен и има ли много светли цветове? Хидратиращ ли е или матиращ :)

    ReplyDelete
  2. Не помня точно цената, но мисля беше от порядъка на 25-30 лв. Колкото до цветовете - има разнообразие, но най-добре е да се пробва на място. Плюс това консултантките са много любезни и отзивчиви (говоря конкретно за пловдивския Инглот) и биха ти помогнали в избора на твоя цвят :о)

    ReplyDelete