Tuesday 9 April 2013

Шампоан и балсам за коса Syoss


Като за начало малко относно косата ми - права, средно дълга, педя под раменете, със сравнително плътен косъм, боядисвана редовно. Не ползвам преси и маши, но за сметка на това сешоарът е почти неизменен, особено през зимния период. Дали от прекалено честата термична обработка и третирането с боя, дали от студа и неблагоприятните климатични условия, но в последно време косата ми беше станала хвърчаща, наелектризирана, видимо изтощена и загубила блясъка си. Затова реших да пробвам някой нов продукт, за да се опитам да минимизирам щетите и да възстановя иначе хубавата си коса.

Дълги години грижата за косата ми се заключаваше в ползването на една и съща марка шампоан и няколко балсама плюс от време на време по някоя маска и кристали. За този период от време се опитах да сменя на няколко пъти шампоана с други като Palmolive, Pantene, Wash & Go и прочие, но уви, никой не ми понесе добре, или по-точно никой не ми действаше така добре, както дългогодишния ми помощник Head and Shoulders Mentol. И въпреки, че с годините формулата и опаковката му бяха променяни неколкократно, косата и скалпът ми явно си бяха свикнали с основните съставки, и без проблеми дълго време бях фен на шампоана. Балсамите, които ползвах понякога, бяха от марките Sunsilk и Shauma, като най-добре се разбирах с този за обем (тъмнозелена опаковка), а маската, с която глезех косата си - на Miosotis с плацента (червената опаковка).


Къде под влияние на рекламите, къде от положителните отзиви на мои познати, си взех шампоана и балсама от серията без силикон SYOSS RAPIR AND FULLNESS (светлозелената опаковка). Производителят обещава професионална грижа и професионални резултати за нормална към увредена коса, която да бъде възстановена и уплътнена. И тъй като тези продукти не действат мигновенно, пиша поста си след близо 2 месеца редовна употреба.

Шампоанът е течен, с едва забележим зеленикав оттенък и слаб аромат. За едно измиване на косата ми се нуждая от 2 дози шампоан (1 доза ~ 10 ml.) - с първата успявам само да насапунисам скалпа, като хич не се разпенва добре, а втората прави много хубава пяна и с нея успявам да насапунисам цялата си коса. След обилното изплакване косата е добре почистена, дори го има и онзи скърцащ ефект. Ето състава му:



Балсамът е средногъст, плътен, направо кремообразен, с белезникав цвят и слаб аромат. От него слагам доза и половина - количество, предостатъчно за цялата ми коса, която след изплакване става мека и някак си по-жива. А това е съдържанието на продукта по етикет:



До тук всичко щеше да е ОК и тези два продукта да се превърнат в новите ми фаворити, но уви - няма пълно щастие ;о) . За съжаление след като изсъхне косата няма никакъв обем, а още на втория ден след измиването слепва на скалпа и има вид, все едно не е мита от поне няколко дни. Също така косъмът нямаше видимо подобрение и стоеше сух и изтощен, въпреки че намалих употребата на сешоара и продължих с редовното слагане на кристали.

Напук на липсващите положителни резултати упориито продължих да ползвам както шампоана, така и балсама, защото е нужно косата да свикне с новите продукти, но след близо 2-месечни мъки се отказах от SYOSS RAPIR AND FULLNESS.

Явно това не са моите продукти за коса! Продължавам в издирването на правилните помощници за красива и здрава коса!

А какви са вашите впечатления от продуктите на SYOSS? И от кои шамоани и балсами сте доволни? Моля, споделете опита си!


П.П. Малко допълнение към поста: сестра ми, която е със светла коса, с тънък косъм и не се боядисва, нито пък ползва преси и маши, а само веднъж седмично сешоар, също участваше в експеримента. Тя беше малко по-упорита от мен и даде още 1 месец шанс на шампоана и балсама, но и при нея не се получи - и тя се "разведе" със SYOSS-а ;о)

2 comments:

  1. И аз не съм доволна от шампоана на Syos. Харесвам лака им за коса и heat-protection спрея , но от другите им неща не съм съвсем въодушевена.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Като цяло не съм доволна от конвекционалната козметика за коса и затова от няколко месеца преминах на био и органик продукти и смело мога да твърдя, че косата ми се чувства прекрасно - вече не е суха и изтощена, въпреки, че продължавам да си я тормозя със сушоара :о)

      Delete